سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بک لینک خوب لینک مخرب ویژگیهای تبادل لینک خوب

بک لینک خوب  لینک مخرب ویژگیهای تبادل لینک خوب

بک لینک خوب  لینک مخرب ویژگیهای تبادل لینک خوب

 

 

طمئناً اگر هر لینکی در ارتقاء رتبه سایت در نتایج جستجو مؤثر بود، بهترین راه حل، داشتن وبلاگهای فراوان و لینک کردن سایت از آن وبلاگها بود. حتماً میتوانید تصور کنید که در این حالت چه تبادل لینک وضعی پیش می آمد؛ تعداد زیادی وبلاگ و وب سایت داشتیم با مطالب یکسان و بی کیفیت که همه به هم لینک داده اند و در نتایج جستجو، در صفحات اول ظاهر می شوند. با این حساب موتور جستجو هیچ کارایی نخواهد داشت جز اتلاف وقت کاربر چرا که کاربر هرگز به موضوع مورد نظر خود دست نخواهد یافت. و این یعنی پایان عمر موتور جستجو… . برای مقابله با چنین حقه هایی، الگوریتمهای موتورهای جستجو همواره در حال تغییرند و البته همیشه به صورت محرمانه نگهداری می شوند.

 

اما آنچه که از کلی گویی های موتورهای جستجو و بررسی ها بدست می آید، ویژگی های یک backlink مناسب را این گونه بیان می کند: ویژگی های بک لینک خوب بخش قابل کلیک لینک (anchor text) شامل کلمه یا عبارت کلیدی اصلی مورد استفاده در صفحه مقصد لینک باشد. صفحه ای که لینک در آن قرار دارد، مرتبط با موضوع لینک باشد. صفحه ای که لینک در آن قرار دارد، خود بازدید بالایی داشته و محبوب باشد. صفحه ای که لینک در آن قرار می گیرد، لینکهای کمی داشته باشد. بهتر است لینک در متن آمده باشد نه در بخشهایی مثل لینک دوستان یا لینک همکاران یا … . لینکهای مخرب هر لینکی در هر جایی نمی تواند در بهبود رتبه سایت مؤثر باشد که حتی می تواند باعث ضربه به رتبه سایت گردد و آن را پایین آورد. معروف ترین مثال در این زمینه مزرعه های لینک می باشند.

 

سایتهایی که صرفاً برای ثبت لینک به شرط پرداخت پول بوجود آمده اند. چنین سایتهایی در واقع هیچ ارزش محتوایی نداشته و صرفاً مجموعه ای از لینکهای گوناگون می باشند که به شدت از سوی گوگل و سایر موتورهای جستجو مطرود هستند.